Stefan Rydén

stefan_ryden_porträttVarumärkesvårdare som är genuint road av god reklam. Ser en utmaning i att skapa ordning och få fart i tilltrasslade och svårgenomträngliga situationer. Det får gärna verka omöjligt.
Stefan har arbetat som planner på frilansbasis sedan fem år med uppdrag från såväl näringsliv som byråer och ofta med internationell inriktning. Han har verkat inom ramen för både globala koncerner, lokala kreativa ”hotshops” eller som entreprenör med egna anställda.
Som en av grundarna till Sveriges första planningavdelningar på Bates Sweden under tidigt 90-tal, interrimchef för SJ:s analys och kundprogram och initiativtagare till den internationella klassen i tävlingen 100Wattaren, är Stefan en av Sveriges tyngsta planners med många priser i bagaget.
Har arbetat med Länsförsäkringar, Fritidsresor Norden, Cap Gemeni Nordic, SAP Nordic, SJ, Stockholmsmässan för att nämna några.
Vill du veta mer? Ringmejla eller kom förbi.