Tjänster

Varje förfrågan som kommer till oss är unik för uppdragsgivaren. Beskrivningarna av tjänsterna nedan är generella. Fördelarna med att vara övergripande kring våra tjänster överväger dock nackdelarna. Men ring gärna eller mejla oss och berätta om just dina förutsättningar så är det enkelt för oss att göra värdet av våra tjänster mer relevanta för dig.

2 Comments

    1. Det finns stor potential i vårt gemensamma erbjudande. Nedan är ett par länkar om konsumentinsikt som är intressanta. Men samtidigt blir ju det en stor hög av data som är jobbig att navigera i, det är just därför MarketDirection och PlannerFed kan uttnyttja varandra. Kunden får trygga underlag där deras befintliga kunder aldrig riskeras att bli bortglömda. Samtidigt kan man hitta nya spännande tjänster, produkter eller koncept att prova.
      Pepsi satsar på affärsutveckling baserad på konsumentinsikt
      http://www.warc.com/News/TopNews.asp
      Konsumenters självförtroende i Norden av AC Nielsen
      http://blog.nielsen.com
      /nielsenwire/wp-content/uploads/2009/12/Nordic-Consumer-Insight-Nov-2009.pdf
      Kommande trender i handeln 2010
      http://blogs.watoday.com.au/executive-style/managementline/2009/12/07/retailandcons.html

Comments are closed.